SPECIAL #1 Segmentacja i personalizacja procesów w produkcie cyfrowym jako podstawa do efektywnego wdrożenia Machine Learning.
Pierwszy SPECJALNY odcinek rozgrywa się na styku trzech wierzchołków trójkąta produktu cyfrowego (UŻYTKOWNIK – TECHNOLOGIA – BIZNES) z większym naciskiem na technologię. Bo rozmawiamy o Machine Learning, buzzwordzie krążącym obecnie po sieci jak niegdyś chatboty.
U nas konkretnie o tym jak przygotować swój produkt by móc ML efektywnie wdrażać.
W związku z tym bardzo dużo mówimy o procesach zachodzących w produkcie w każdym z jego obszarów, o segmentacji, zarówno tej związanej z towarem usługą jak i tej relacyjnej, biznesowej a także tej behawioralnej opartej o procesy i demografię użytkownika. Spory wątek dotyczy jakości i umiejętności przetwarzania danych, jest zajawkowo o marketing automation (będzie o tym osobny odcinek).
To wszystko omawiamy w sposób prosty, ze szczyptą humoru, a nawet sarkazmu – w oparciu o procesy zachodzące w typowym e-commerce.
Zapraszamy
PARTNER ODCINKA: Product Design Magazine // https://productdesignmagazine.pl/